Asigurarea privata de SANATATE - GENERALI Romania Asigurare-Reasigurare

asigurari generali romania sanatate individuala grup persoane fizice pitesti arges

ROMANIA, BUCURESTI, Sector 1, Piata Charles de Gaulle, nr. 15, etajele 6 si 7.

office@generali.ro

Tel:   021.207.00.08, 021.312.36.35

Fax:   021.312.37.20

               GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA este o societate de asigurari cu traditie si un istoric indelungat pe meleagurile romanesti. In 1835 era infiintata, la Braila, prima sucursala a grupului Generali, in Romania. In 1935 societatea isi muta sediul la Bucuresti si isi schimba denumirea in GENERALA - Societate Romana de Asigurari Generale. In anul 1948, datorita contextului politic, Grupul Generali este fortat sa se retraga de pe piata est-europeana si, implicit, din Romania. Dupa o pauza de 45 de ani, in anul 1993 Generali revine pe piata din Romania. Astfel, se infiinteaza societatea Generala Asigurari S.A., avand capital mixt italiano-roman, actionarii fiind Assicurazioni Generali (51%) si alte 4 companii romanesti, activitatea vizand in principal asigurarile generale. In anul 1999, Generali Holding Vienna preia pachetul majoritar de actiuni, iar numele companiei devine GENERALI Asigurari. In anul 2011, Generali Asigurari si Ardaf fuzioneaza dand nastere unei noi companii, cunoascuta astazi ca Generali Romania, o companie mai puternica in piata romaneasca de asigurari. Generali Romania este prezenta in toate orasele importante ale tarii, cu peste 88 de agentii si puncte de lucru, reusind in fiecare zi sa protejeze in mod activ si sa imbunatateasca calitatea vietii oamenilor. GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA este autorizata sa comercializeze produse de asigurare proprii, in Romania, fiind inregistrata in Registrul Asiguratorilor la numarul RA-002-10.04.2003.

Aspecte Generale: 

GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA detine in portofoliu si ofera clientilor sai polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL - o asigurarea dedicata companiilor ce doresc sa ofere beneficii extrasalariale angajatilor, printr-un produs flexibil, modular, structurat pe: 3 planuri de acoperire teritoriala (Europa, Global cu exceptia SUA si Global); 5 plafoane valorice (Blue - 500 000 euro; Azure - 1 200 000 euro; Cobalt - 1 500 000 euro; Admiral - 2 000 000 euro si Royal - 3 000 000 euro); si 6 planuri de acoperire (Spitalizare, Ambulatoriu fara spitalizare, Alte beneficii, asistenta, Control medical anual preventiv si Plan optional - Dentar), astfel incat asiguratul sa se bucure de protectie financiara completa pentru sanatatea sa si a familiei sale.

Obiectul Asigurarii: 

               Obiectul politei de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA il constituie, oferirea de protectie financiara prin acoperirea costurilor pentru serviciile medicale accesate de catre asigurat in cazul bolilor, accidentelor si profilaxiei, strict in conformitate cu limitele de asigurare si cu planul de asigurare agreat si mentionat in polita de asigurare.

               Asigurarea MediHelp International Plan este un produs de asigurare care ofera protectie pentru unul sau mai multe riscuri prevazute in tabelul de beneficii, conform optiunii contractantului.

               Asigurarea MediHelp International Plan nu reprezinta un plan de economisire sau capitalizare si prin urmare nu are valoare de rascumparare si nu poate fi transformata intr-o asigurare cu suma redusa.

               Asigurarea de sanatate MediHelp International Plans ofera acces la o retea de peste 425.000 de clinici private din intreaga lume, clinici partenere ale Generali Global Health (GGH), companie membra a Grupului Generali. Asigurarea include servicii medicale complete, interventii chirurgicale complexe, spitalizare, consultatii multidisciplinare, analize de laborator, servicii de imagistica avansata, tratament dentar, precum si tratament pentru cancer si chiar transplant de organe, inclusiv transplant de maduva osoasa.

               Beneficiile politei de asigurare MEDIHELP INTERNATIONAL:

  • Asigurarea poate fi incheiata atat de companii, cat si de persoane fizice, cu varsta pana la 70 de ani.
  • Asigurarea este deductibila fiscal in limita a 400 euro / an, atat pentru angajat, cat si pentru angajator.
  • Sistemul de plata este flexibil: plata se poate face lunar, trimestrial, semestrial sau anual.
  • In functie de pachetul de beneficii ales, asigurarea costa de la 2 pana la 7 euro / zi pentru servicii medicale cuprinse intre 500.000 - 1.200.000 de euro, efectuate doar pe teritoriul Europei, sau de la 3 pana la 40 de euro / zi pentru servicii medicale cu valori cuprinse intre 1.500.000 - 3.000.000 de euro, servicii oferite atat in Europa, cat si in restul lumii.
  • Pentru orice solicitare, exista la dispozitie un contact unic si dedicat, care va poate oferi informatiile dorite in cel mai scurt timp posibil.

                Avantajele politei de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA in comparatie cu alte produse similare si cu abonamentele medicale:

  • Se poate alege din 5 niveluri de acoperire:
  • Asigurarea poate include:
    • servicii medicale complete;
    • interventii chirurgicale complexe;
    • spitalizare;
    • consultatii multidisciplinare;
    • analize de laborator;
    • servicii de imagistica avansata;
    • tratament dentar;
    • tratament pentru cancer;
    • consultatii multidisciplinare;
    • transplant de organe;
    • transplant de maduva osoasa.
Conditii de Preluare in Asigurare: 

              Incheierea unei polite de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA presupune urmatoarele:

  • Polita de asigurare este reglementata de conditiile de asigurare, de clauzele speciale / aditionale in cazul in care sunt mentionate in mod expres in polita / certificatul de asigurare, de formularul de aplicare, de cardul de asigurare, de certificatul de membru, si de alte intelegeri scrise, anexe, acte declarative / aditionale (daca exista), toate facand parte integranta din polita. Polita de asigurare se incheie intre asigurator si contractant, contractantul avand obligatia de a informa asiguratii privind termenii contractuali.
  • Polita de asigurare se incheie obligatoriu nominal, pentru toti membrii grupului eligibili cu actualizarea listelor de personal si includerea ulterioara in asigurare a persoanelor noi din grup cu respectarea prevederilor Ordinului CSA nr. 23 / 2009. Acoperirea este valabila numai pentru persoanele nominalizate.
  • Polita de asigurare trebuie sa fie incheiata in scris, si nu se poate dovedi prin martori, chiar daca exista un inceput de dovada scrisa. Daca documentele de asigurare au disparut prin forta majora sau caz fortuit si nu exista posibilitatea obtinerii unui duplicat, existenta si continutul lor pot fi dovedite prin orice mijloc de proba.
  • Dispozitiile alineatului precedent se aplica si tuturor modificarilor ulterioare ale politei de asigurare.
  • Incheierea politei de asigurare se constata prin polita / certificatul de asigurare emis de asigurator, precum si prin plata primei de asigurare.
  • Documentele care atesta incheierea unei asigurari pot fi semnate si certificate prin mijloace electronice.
  • MediHelp International Plan este conceput pentru persoane fizice si companii (persoane juridice).
  • Orice persoana care doreste sa fie acoperita de polita este potential eligibila din momentul in care se transmite formularul de aplicare si are sub 70 de ani.
  • Acoperirea este anuala si va continua pana la primirea cererii de anulare, direct de la contractant.
  • La data inceperii asigurarii, contractantul va transmite obligatoriu catre asigurator lista membrilor eligibili, care va cuprinde: numele si prenumele asiguratilor, codurile numerice personale, data inceperii raporturilor de munca / colaborare, respectiv data includerii in grup.
  • Asiguratorul are dreptul de a refuza sau de a accepta un formular de aplicare depus de catre contractant, asigurat sau de catre orice dependent si isi rezerva dreptul de a solicita in orice moment dovada varstei, starea sanatatii (inclusiv inregistrari medicale), sau dovada angajarii.
  • Polita MediHelp International incepe dupa momentul confirmarii primei plati, data indicata pe certificatul de asigurare. Polita este reinnoita anual, dupa un an de la data activarii. In mod normal, perioada este de 12 luni, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel intre asigurator si asigurat / contractant.
  • Polita se reinnoieste in mod automat, indiferent de varsta sau starea de sanatate.
  • Rezilierea politei se poate face in termen de 30 de zile de la data de activare / reinnoire. In cazul in care nu exista deja o cerere de despagubire si acceptand faptul ca nu va exista una ulterior, asiguratorul va returna orice valoare platita.
  • Trebuie contactat asiguratorul daca se doreste ca un dependent sa fie adaugat / eliminat la / din polita de asigurare.
  • Noile aditii si cei eliminati vor fi adaugati / eliminati din asigurare de la data notificarii sau de la o data ulterioara notificarii.
  • Acoperirea pentru o persoana dependenta intra in vigoare de la data inscrisa pe certificatul de asigurare actualizat.
  • Sumele datorate sau creditate aferente acestor persoane vor fi calculate in sistem pro-rata zilnica. Nu se va realiza nici o creditare in cazul in care s-a inregistrat o cerere de despagubire.
  • Nou - nascutii sunt asigurati de la nastere, daca se transmite o notificare scrisa in decurs de 30 de zile de la data nasterii. Daca se anunta dupa aceasta perioada, atunci se va adauga copilul nou - nascut de la data la care se primeste un formular de aplicare completat, si nu de la data nasterii sale.
  • Adaugarea unui nou - nascut poate fi facuta in mod normal fara a completa istoricul medical, cu toate acestea se va solicita istoricul medical daca este nascut ca rezultat al vreunei metode de conceptie asistata sau este adoptat.
  • In astfel de circumstante asiguratorul isi rezerva dreptul de a aplica anumite restrictii la asigurarea pe care o ofera si poate refuza asigurarea copiilor ca rezultat al conceptiei asistate, pana la implinirea varstei de 3 luni.
  • In cazul in care membrul principal decedeaza, partenerul sau sotul / sotia (cu conditia ca acesta / aceasta sa fie asigurat / a prin polita) va deveni in mod automat membru principal.
  • Se pot schimba primele de asigurare, beneficiile, termenii si conditiile politei la, urmatoarea reinnoire a politei. Orice revizuire a politei se datoreaza unor factori internationali, cum ar fi cresterea costurilor de tratament medical, si unor factori personali rezultati din schimbarea grupei de varsta.
  • Evaluare completa a istoricului medical: se aplica la momentul depunerii formularului de aplicare (ce include un chestionar medical), declarand orice conditie medicala pre - existenta; nici o cerere de despagubire corelata in mod direct sau indirect cu aceasta conditie nu va fi acoperita, cu exceptia cazului in care aceasta a fost acceptata in scris de asigurator.
  • Daca asiguratul a fost acceptat in conditii de subscriere - evaluare completa a istoricului medical, trebuie sa fi declarat in formularul de aplicare orice conditie medicala pre - existenta cunoscuta.
  • Astfel de afectiuni medicale pre - existente, declarate de asigurat sunt supuse termenilor speciali, conditiilor, excluderilor si / sau limitarilor specificate in certificatul de asigurare sau aprobate in polita.
  • Acoperirea conditiilor pre - existente: se aplica in cazul in care asiguratul s-a alaturat ca membru al unui grup sau al unei companii cu mai mult de 10 de angajati, iar grupul sau compania a selectat acest mod de subscriere. Nici o conditie medicala pre - existenta nu va fi exclusa.
  • Continuitatea excluderilor personale medicale: se aplica in cazul in care asiguratul a avut o alta polita de asigurare pana la aderare. Prin acest mod de subscriere sunt preluate excluderile medicale existente anterior.
Perioada Asigurata: 

             Polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA poate fi incheiata pe o perioada de 12 luni, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel intre asigurator si asigurat / contractant.

             Polita nu se va anula pentru motive medicale acoperite, decat in cazul in care asiguratorul decide sa nu continue cu acest tip de asigurare pe teritoriul tarii de resedinta al asiguratului. Daca acest lucru se intampla, asiguratorul va anunta in scris cu cel putin 120 de zile inainte de urmatoarea reinnoire anuala.

             Asigurarea va inceta in oricare din urmatoarele situatii:

  • Asiguratul / angajatorul nu a platit primele de asigurare conform termenilor si conditiilor politei. Se poate reactiva asigurarea daca sumele scadente sunt achitate, desi asiguratorul isi rezerva dreptul de a face modificari in acoperirea furnizata.
  • In cazul in care asiguratorul a fost indus in eroare, fie prin declaratie falsa sau ascunderea unui fapt material sau de alta natura sau nu s-a actionat cu buna - credinta.
  • In cazul in care nu s-a respectat sau s-au incalcat termenii si conditiile politei.
  • In cazul in care, fie s-a actionat intr-un mod fraudulos sau s-a depus o cerere de despagubire nefondata.
  • Incepand cu data in care angajatorul informeaza asiguratorul ca asiguratul nu mai este acoperit de polita.
  • Prin denuntarea unilaterala de catre una dintre partile contractante, cu notificarea scrisa prealabila a celeilalte parti, in termen de 20 de zile. Restituirea primei de asigurare se face in conformitate cu prevederile legale si cu aplicarea conditiilor de asigurare, pentru perioada care urmeaza denuntarii unilaterale, respectiv pro-rata temporis, cu exceptia cazurilor in care nu se prevede altfel.
  • In cazuri de forta majora definite conform legislatiei in vigoare.

              Asiguratorul nu isi asuma nici o responsabilitate de a plati pentru tratamentul primit dupa data la care polita este reziliata, chiar daca tratamentul a fost deja pre - autorizat, dar nu a fost primit pana la data rezilierii.

Teritorialitate: 

              Polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA isi exercita acoperirea astfel:

  • Planul Blue – acoperire doar in Europa
  • Planul Azure – acoperire doar pentru Europa
  • Planul Cobalt – acoperire pentru intreaga lume
  • Planul Admiral – acoperire pentru intreaga lume
  • Planul Royal – acoperire pentru intreaga lume.
Asiguratul: 

                Asigurat pe polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA poate sa fie:

  • Calitatea de asigurat se poate atribui oricarei persoane care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii de eligibilitate:
    • are domiciliul sau rezidenta pe teritoriul Romaniei;
    • indeplineste conditiile de asigurare prevazute de lege si are dreptul la pachetul de servicii medicale de baza in temeiul asigurarilor sociale de sanatate, conform prevederilor legale si care poate incheia o polita de asigurare voluntara de sanatate;
    • are varsta de intrare in asigurare cuprinsa intre 0 si 70 ani, la data intrarii in vigoare a politei. In sensul politei de asigurare se ia in calcul varsta in ani impliniti.
      • Persoana dependenta preluata in asigurare, daca nu se convine altfel in scris, are aceleasi drepturi ca si asiguratul.

               Contractant poate fi persoana fizica sau juridica care incheie polita de asigurare pentru asigurat si care are obligatia de plata a primei de asigurare catre asigurator.

               Beneficiar al asigurarii este asiguratul si / sau asiguratii dependenti mentionati in polita de asigurare.

Suma Asigurata: 

              Suma asigurata reprezinta limita maxima in baza careia asiguratorul poate acorda despagubiri celor in drept, in cazul producerii evenimentului asigurat, sau suma totala a despagubirilor ce se pot acorda pe toata perioada de valabilitate a politei de asigurare.

              Limitele de acoperire sunt mentionate in tabelele aferente asigurarii de baza si a clauzelor suplimentare atasate politei de asigurare astfel:

Prima de Asigurare: 

               Prima de asigurare se calculeaza in baza tarifului de prime al asiguratorului si in functie de factorii particulari de risc stabiliti de asigurator ca urmare a analizarii cererii - chestionar.

               Asiguratul / angajatorul care a incheiat polita are obligatia de plata a primelor de asigurare datorate conform scadentarului politei. Daca aceste prime nu sunt achitate, asiguratorul poate anula polita si de asemenea, poate refuza plata cererilor de despagubire.

               Primele devin scadente dupa 30 de zile de la data emiterii facturii. In cazul in care suma datorata nu este platita pana la data scadentei, polita va fi suspendata si va ramane astfel pentru 30 de zile. Dupa acest termen de gratie, in caz de neplata, polita va fi reziliata automat. In perioada de gratie nu se obtin pre - autorizari si nu se platesc solicitarile de despagubire. Imediat ce sunt achitate primele de asigurare datorate, va fi reluata acoperirea si se vor lua in considerare solicitarile de despagubire.

               Prima de asigurare se plateste integral anual sau in rate lunare, trimestriale sau semestriale conform formularului de aplicare. Ratele de prima trebuie sa fie platite la termenele scadente specificate in factura. Contractantul este raspunzator de plata primelor de asigurare. Plata primelor de asigurare sau a ratelor de prima se face prin transfer bancar / ordin de plata / direct debit, in contul indicat de asigurator in factura.

               Primele de asigurare se platesc in euro.

Sistemul de Fransize: 

              Polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA poate fi incheiata cu sau fara fransize deductibile pe eveniment, in functie de anumite criterii stabilite de catre asigurator.

Riscuri Asigurate Standard: 

              Riscurile care sunt preluate in asigurare prin polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA sunt:

  • riscurile de imbolnavire sau accidentare a asiguratului, in conformitate cu planul de asigurare inscris in polita de asigurare si conditiile specifice anexate politei, convenite la incheierea asigurarii.
    • asigurarea poate include:
      • servicii medicale complete;
      • interventii chirurgicale complexe;
      • spitalizare;
      • consultatii multidisciplinare;
      • analize de laborator;
      • servicii de imagistica avansata;
      • tratament dentar;
      • tratament pentru cancer;
      • consultatii multidisciplinare;
      • transplant de organe;
      • transplant de maduva osoasa.
Riscuri Excluse: 

               Riscurile excluse, care nu sunt preluate in asigurare prin polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA sunt:

  • asiguratorul nu va plati indemnizatia / despagubirea pentru:
    • nici o suma mai mare de 500 Euro care nu a fost pre - autorizata.
    • nici un bon sau factura primite de noi dupa mai mult de 6 luni de la data tratamentului / serviciului oferit, sau alte cheltuieli unde documentele justificative nu sunt disponibile.
    • nici o cerere provenita dintr-o conditie medicala pre - existenta.
    • nici o cheltuiala, tratament, conditie medicala, dentara ori procedura relationata, in afara celor specificate in polita ca fiind acoperite.
    • nici o suma in exces fata de limitele politei.
    • nici o fransiza specificata in certificatul de asigurare.
    • nici un cost provenit dupa expirarea perioadei de asigurare, decat daca aceasta polita a fost reinnoita dupa 12 luni consecutive.
    • nici un act intentionat, fraudulos, ilegal ori criminal executat de asigurat, incluzand interpretarile gresite ori ascunderea de informatii ori consecintele acestora.
    • nici un tratament medical si / sau asistenta pentru alcoolism, abuz / dependenta de droguri ori substante incluzand orice conditie medicala si / sau rani corporale rezultate direct ori indirect din abuz ori dependenta.
    • nici un tratament medical si / sau asistenta pentru orice sindrom de dependenta, compulsiv, social, de comportament sau tulburare alimentara.
    • nici un cost ori tratament provenit din sinucidere, atentat de suicid, rani autoprovocate, comportament neglijent sau nechibzuit si / sau autoexpunere la pericol, exceptie facand orice incercare de a salva o viata umana.
    • nici o investigatie sau tratament (inclusiv interventii chirurgicale cosmetice) pentru obezitate, tulburari de alimentatie, probleme de greutate sau pierderea in greutate, rezultate sau nu din afectiuni medicale ori psihologice.
    • nici o testare sau tratament medical pentru dificultati de invatare, autism, hiperactivitate, tulburari de deficit de atentie, logopedie pentru probleme de vorbire din copilarie, probleme sociale, de comportament sau de dezvoltarea copilului.
    • nici un tratament cosmetic, tratament de remediere si / sau interventii chirurgicale sau orice fel de tratament de durata care este efectuat pentru a imbunatati aspectul dvs. ca rezultat al unei conditii medicale sau psihologice, leziuni sau interventii chirurgicale anterioare. Chirurgia reconstructiva va fi luata in considerare, in cazul in care este un rezultat direct al unui accident sau al unei interventii chirurgicale pentru cancer (cum ar fi cancerul de san), conditii acoperite de polita.
    • nici un cost pentru corectarea vederii la apropiere sau distanta sau orice alt defect la ochi, cu exceptia cazului in care acestea sunt urmari ale unui accident sau afectiune medicala aparuta pe parcursul anului de asigurare.
    • nici o investigatie si tratament impotriva caderii parului, precum si orice inlocuire de par, cu exceptia cazului in care pierderea parului este cauzata de tratarea cancerului.
    • nici un cost de cazare si tratament in hidro, spa, clinica naturista, ferma de sanatate sau centre similare.
    • nici o investigatie sau tratament pentru tulburari de somn (inclusiv insomnie si apnee).
    • nici un tratament, serviciu sau medicamentatie, considerate de asigurator a fi experimentale sau nefundamentate in raport cu practica medicala general acceptata sau furnizate de un medic fara licenta sau de orice membru al familiei.
    • nici o procedura sau tratament legate de testarea genetica.
    • nici un cost referitor la implantarea unei inimi artificiale.
    • nici un cost legat de intretinerea vietii artificiale, inclusiv utilizarea de aparate de sustinere a vietii, atunci cand doctorul curant decide ca aceasta intretinere artificiala nu va duce la recuperarea sau la restaurarea starii anterioare de sanatate.
    • nici un tratament medical asociat cu crioconservarea, implantarea sau reimplantarea celulelor vii / stem sau a tesutului viu fie autolog sau furnizat de un donator, altul decat pentru transplanturi de tesuturi cum sunt definite, si care nu depasesc limitele politei.
    • nici o investigatie si tratament pentru orice problema sexuala sau disfunctie si nici un tratament pentru boli cu transmitere sexuala (BTS). Nu nu se vor acoperi nici costuri mai mari de 50.000 Euro pe viata / asigurat pentru ingrijire sau tratament medical aparut in mod direct sau indirect de la Virusul Imunodeficientei Umane sau in caz de boala legata de HIV, inclusiv Sindromul Imunodeficientei Dobandite (SIDA) sau sindrom inrudit cu SIDA (ARC), precum si altele similare (cum ar fi infectii, boli, leziuni sau afectiuni medicale care decurg din aceste conditii), indiferent de cauza.
    • nici un cost legat de contraceptie, infertilitate si orice conditie aferenta, sterilizare sau orice alta forma de reproducere asistata, mame - surogat (in cazul in care asiguratul sau oricine altcineva actioneaza ca surogat) sau de planificare familiala.
    • nici un tratament, inclusiv consiliere si psihoterapie sau orice procedura chirurgicala asociata direct sau indirect, cu schimbarea de sex.
    • nici o cerere de despagubire rezultata dintr-o Calatorie sau activitate fizica efectuata impotriva sfatului medicului.
    • nici o cerere de despagubire ca urmare a participarii la activitati profesionale sportive (exceptand participarea de agrement sau ca amator) sau orice sport sau activitate periculoasa, inclusiv, dar fara a se limita la: kite-surfing, mountain bike, alpinism pe piatra sau stanca, yachting in afara apelor teritoriale, sporturi cu motor, activitati si sporturi in aer, bungee jumping, scuba diving (la o adancime mai mare de 30 de metri sau in cazul in care un certificat PADI curent nu este detinut), orice sport care implica animale, competitii de viteza, schi in afara pistelor (cu exceptia cazului in care au loc intr-o zona recunoscuta si autorizata) si intreceri de orice forma, altele decat pe jos.
    • nici o cheltuiala aferenta operatiunilor de cautare si salvare in munti, pe mare, in desert, in jungla si locatii similare izolate, inclusiv cheltuieli de salvare aeriana / maritima, de evacuare la mal de pe un vas sau de pe mare.
    • nici o Calatorie in afara ariei de acoperire specificata pe certificatul de asigurare ce depaseste numarul de zile prevazute in tabelul de beneficii.
    • nici un tratament necesar ca urmare a expunerii la azbest.
    • nici o cerere de despagubire care rezulta din faptul ca asiguratul este sub autoritate militara sau implicata in activitati cu utilizare a armelor de foc ori a luptelor fizice ori intr-o zona de conflict militar, cu exceptia perioadelor de concediu si activitatilor intr-un poligon autorizat de trageri.
    • nici o cerere de despagubire cauzata sau agravata de utilizarea, eliberarea sau amenintarea cu orice arma nucleara, dispozitiv, sau agent chimic sau biologic.
    • nici o cerere de despagubire rezultata din razboi, invazie, act criminal al inamicilor straini, ostilitati (indiferent daca razboiul este declarat sau nu), razboi civil, rebeliune, revolutie, insurectie militara sau uzurpare a puterii sau participare la rebeliune civila sau revolta de orice fel .
    • nici o vatamare corporala sau boala cauzata de un act de terrorism, cu exceptia cazului in care acest prejudiciu apare ca urmare a statutului de spectator nevinovat, excluzand orice act de terorism care implica utilizarea de arme nucleare sau dispozitive chimice sau agenti biologici. In sensul acestei excluderi, un act de terorism inseamna un act, incluzand dar fara a se limita la utilizarea si / sau amenintarea de forta sau violenta, a oricarei persoane sau grup(uri) de persoane, indiferent daca actioneaza singur sau in numele cuiva sau in legatura cu orice organizatie sau guvern(e), savarsita in scopul sau din motive politice, religioase, ideologice sau similare, inclusiv intentia de a influenta orice guvern si / sau de a induce teama publicului sau oricarei sectiuni a acestuia.
    • nici un cost suportat in cazul in care asiguratul calatoreste intr-o tara sau zona specifica in ciuda sfaturilor emise de Guvern sau Ambasada (din tara de origine).
    • nici o taxa de administrare aplicata de catre medic sau furnizor medical.
    • nici o cheltuiala care, la data intamplarii este acoperita de oricare alta polita de asigurare, beneficiu sau schema de stat. Daca exista orice alta acoperire in vigoare care poate plati evenimentul pentru care asiguratul pretinde depagubire, asiguratul trebuie sa spuna din primul moment al politei.
    • nici o pierdere care nu este acoperita direct de termenii si conditiile acestei polite (exemple de pierderi: Nu vom plati pentru pierderea de venituri din cauza imposibilitatii de a lucra ca urmare a unei boli sau a unei rani).
    • nici un eveniment sau cheltuiala cauzata in mod direct sau indirect de calamitatile naturale (precum cutremure, inundatii, furtuni, alunecari / surpari de teren sau altele similare), epidemii, pandemii.
Clauze Suplimentare: 

              La polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA nu exista si nu se pot atasa clauze de asigurare suplimentare.

Obligatiile Asiguratului: 

               Principalele obligatii pe care asiguratul le are prin polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL de la GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA sunt:

  • sa dea raspunsuri exacte si complete in documentele intocmite la incheierea politei sau solicitate ulterior de catre asigurator.
  • sa furnizeze toate informatiile si probele documentare solicitate de asigurator si sa permita acestuia sa faca investigatii referitoare la circumstantele producerii riscului asigurat. In caz de nerespectare a obligatiilor prevazute mai sus, asiguratorul iei rezerva dreptul de a rezilia polita de asigurare.
  • sa anunte in scris asiguratorul cu privire la schimbarea sediului / domiciliului. In caz contrar asiguratorul isi rezerva dreptul de a trimite toata corespondenta la ultimul sediu / domiciliu cunoscut al contractantului, cu efect juridic pentru polita.
  • sa informeze asiguratorul in maximum 48 de ore de la data luarii la cunostinta despre orice modificare a datelor luate in considerare la emiterea politei.
  • sa achite primele de asigurare in cuantumul si la termeneIe convenite, inclusiv prima aferenta lunii in care polita de asigurare inceteaza.
  • sa continue plata ratelor de prima in cursul / dupa terminarea evenimentului asigurat.
  • sa solicite programarea serviciilor medicale de care va beneficia in baza politei de asigurare.
  • sa prezinte clinicii medicale prestatoare dovada stabilirii diagnosticului (in cazuI accesarii consultatiei de tip ,,second opinion”) sau alte documente medicale solicitate de medicii de la Call Center (in cazul accesarii altor servicii medicale acoperite prin planul de asigurare ales).
  • sa ia masurile necesare minimizarii duratei evenimentului asigurat, respectand recomandarile medicilor curanti, urmand cu strictete tratamentul prescris, abtinandu-se de la activitati care ii pot afecta / influenta negativ recuperarea.
  • sa comunice asiguratorului toate informatiile si documentele medicale solicitate de acesta oferind suportul necesar obtinerii tuturor documentelor justificative (ex. facturi, chitante, raport medical, copie dupa protocolul operator, fisa de spitalizare, confirmari privind plata despagubirilor de catre alte societati de asigurare).
  • sa declare existenta altor asigurari care acopera aceleasi servicii medicale.
Obligatiile Asiguratorului: 

               Principalele obligatii, pe care GENERALI Romania Asigurare Reasigurare SA le are in calitatea sa de asigurator, prin polita de ASIGURARE PRIVATA de sanatate - MEDIHELP INTERNATIONAL sunt:

  • Asiguratorul este obligat ca la incheierea politei de asigurare de sanatate sa ofere asiguratului / contractantului toate informatiile necesare privind drepturile si obligatiile rezultand din polita, in vederea protejarii intereselor asiguratilor. Informatiile furnizate de catre cei interesati sa incheie o polita de asigurare de sanatate sunt confidentiale. Divulgarea informatiei asupra starii de sanatate a asiguratilor se face numai cu permisiunea expresa scrisa a acestora sau in situatiile prevazute de lege.
  • Asiguratorul se obliga ca, la producerea riscurilor asigurate, in perioada asigurata si in limitele teritoriale mentionate in polita de asigurare, sa achite costurile pentru serviciile medicale accesate de catre asigurat care sunt prevazute in planul de asigurare mentionat in polita.
Procedura Daune: 
  • In cazul in care asiguratul se afla intr-o situatie de urgenta si nu are posibilitatea sa contacteze asiguratorul inainte de inceperea tratamentului (de exemplu, in cazul unui accident rutier) si se interneza in spital, trebuie sa contacteze asiguratorul cat mai curand posibil, sau sa se asigure de faptul ca spitalul are cunostinta despre acoperirea sa medicala, astfel incat acesta, sau cineva desemnat de el sa poata contacta asiguratorul in numele sau.
  • Asiguratorul va contacta spitalul pentru a permite ca facturarea sa fie efectuata in mod direct. In astfel de cazuri, este posibil ca spitalul sa solicite fie un depozit in numerar sau o plata cu cardul pana cand asiguratorul si spitalul intra in legatura.
  • Daca tratamentul programat este eligibil, asiguratorul poate confirma nivelul de acoperire aplicabil catre furnizorii medicali si autorizeaza tratamentul, conform termenilor si conditiilor politei.
  • Orice costuri sau cheltuieli platite in numele asiguratului care nu sunt acoperite prin polita trebuie sa fie rambursate asiguratorului, in termen de o luna de la solicitarea acestuia catre asigurat. Ori de cate ori se solicita mai multe detalii pentru evaluarea unei cereri de despagubire, acestea trebuie furnizate in termen de 30 de zile. In caz contrar, cererea va fi respinsa in mod automat pana sunt furnizate detaliile solicitate.
  • In cazul in care asiguratul calatoreste in afara ariei de acoperire specificata in polita de asigurare, asiguratorul va plati doar pentru spitalizare de urgenta. Tratamentul care nu este in regim de urgenta nu este acoperit deloc in afara ariei de acoperire specificate in polita de asigurare.

Notificare daune:

AJUTOR medical DE URGENTA

PENTRU EVACUARE DE URGENTA, REPATRIERE, SAU PENTRU RECOMANDAREA UNUI medic SAU spital

TREBUIE SUNAT LA COMPANIA DE asistenta 24 / 7 (Generali Assistance):
In cadrul CEE - telefon: + 7 (495) 640 1808
In afara CEE - telefon: + 1 905 532 3648

Diverse: 
  • Respectarea de catre contractant si asigurat a obligatiilor ce le revin, precum si presupunerea ca declaratiile si raspunsurile lor sunt corecte si sincere, constituie conditii ce preced orice Raspundere sau obligatie a asiguratorului de a plati indemnizatii.
  • In cazul modificarii, denuntarii sau rezilierii politei de asigurare, prevederile acesteia se aplica in toate cazurile de dauna survenite inainte de modificare, denuntare sau reziliere.
  • Contractantul si asiguratul persoane fizice au dreptul de acces la datele cu caracter personal pe care le furnizeaza asiguratorului, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, asa cum acestea sunt reglementate de legislatia in vigoare referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
  • Toate comunicarile intre parti se vor face in forma scrisa la adresele mentionate in polita de asigurare.
  • Prin semnarea politei de asigurare contractantul / asiguratul declara ca a fost informat si cunoaste toate conditiile de asigurare inca de dinaintea semnarii ei.